Kenangan ngeri...!

|

Entry ni saje nk kongsi apa yg ak nmpk td...ak on da way balik dr tlg kwn housemate ak ajar bdk2 sekolah menari sbb diorg ada pertandingan antara2 sekolah bulan Mei ni...lps dinner dgn kwn2 die kt Sinar Mesra...ak dgn housemate ak balik dulu...kiteorg naik moto...! so,on da way balik UMP,si housemate ak ni nmpk ada kereta terbabas kt tepi jalan...Naik bukit kereta tu...! tp,ALHAMDULILLAH SESGT...penumpang2 dlm kereta tu, selamat...ak nmpk seorg gadis dan mngkn maknya keluar dr kereta...nmpk gaya mcm xde cedera....! ak nmpk 2 bdk lelaki comel dh selamat di keluarkn dr kereta tu...! ALHAMDULILLAH...
Ramai gk yg beri pertolongan td...kiteorg mcm dh xtahunk tlg apa,kiteorg bla r...on da way balik tu,ak teringat time ak accident dgn kwn ak...!!! first time dlm hidup ak...!!!! ngeri dan trauma sekejap....!!!
ak harap keluarga yg alami kemalangan td selamat semuanya dan tiada kecederaan yg parah berlaku...
akhir kalam: Pandu Cermat Jiwa Selamat...!

2 comments:

jumapx said...

perkata yg paling aku takutkan...hu3

sbb tue aku takut nak memandu (mcm pnah je drive kan he3)

~rYaNa~ said...

azim..
aku da tag ko..
g la tgk blog aku...

pastu buat la..
huhu..