aku jadi G.I.L.A....

|

B
.
O
.
S
.
A
.
N
Tahap KeB.O.S.A.Nan ak makin mnjadi2...bermula slps solat jumaat smlm...smpi hari ni...!!!!!!!! BOSAN NAK MAMPUS...!!!! sume bdk umah ak ni,ada hal masing2...jumain dgn lthn nya..ajid dgn bengkel nye...che am dgn gambang water park nye,maoh,hmmm...xyah r citer...! yg tahu tu,diam je...phm kn...??!!lupe,yus..g bndr dgn tett,...kakakak...kwn die.. ak duk terperuk kt umah ni,lebih spesifiknye bilik ak ni..
apa yg ak buat: duk tgk n dgr AJL 24 berulang2 kali...melalak sorg2 dlm bilik ak ni..ak xpernah rasa sebosan mcm ni...GILA!!! GILA!!! GILA!!!
meluat ak tgk adegan 'tersebut'...ak rasa,ak br dpt tmbh dosa ak...! sbb ak xmmpu buat yg tu..!aaaaaaaaaarrrgggggggghhhhhhhh!!!!!!!!!!!ampuni ak YA ALLAH...ak mmg lemah iman...!!!bantulah ak....

3 comments:

skid soil said...

xde gile lg kann.haha.sabaw je la.xstori pn psl adegan trsebut.hmmmmm..

Diriku.... said...

'adegan' tu...!!???nnt2 la..

gila sikit tu ada r gk...!

Afzainizam said...

Salam dari kami http:// firestartingautomobil.blogspot.com

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan

Terima kasih
Kerana kembara ziarah maya
Membuka ruang, menyingkap dalam
Hingga tersentuh nurani, tercuit imaginasi
Tiada bandingan

mewarnakan hari-hariku
Mewajarkan masa berlalu
Kau tak henti mencetus keinginan
Merangsang pengembaraan
Kau meruntun, menyayat
Memukau
Dan mengasyikkan

Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....