Serabut + Rindu!!

|

Di saat ni, hidup ak sbg seorg pelajar mkin kusut...serabut...byk sgt projek yg perlu buat...present lg...report lg...perghh! dgn PSM nye lg..leh mati ak...! dah la sem pendek..sume nk di sumbatkn sem last2 ni..yg atas,sedap je la arah sana sini..buat itu ini...yg buat,yg makin serabut,pening...gila..ialah student...!

serius,ak hmpir2 xbersemngt dh nk abes kn sem last ak ni...xlarat dowh! tp,ak positif kn diri ak gk..bila pikir mak ayah yg nak sgt tgk ak graduate cpt...dgn di tambah dgn aura positif Pn Bariah selaku supervisor utk PSM ak, ak gagah kn jua kudrat ku utk tempuhi sume ni..ALHAMDULILLAH...sume kerna-NYA...

pd masa yg sama,ak rindu nak balik umah ku syurga ku yg dh lama ye ak xbalik...! mngkn agk homesick bunyinye,tp,tu yg ak rasa...nak tlg mak buat kerja2 rumah...teman kn ayah g pasar malam...balik kmpg die..dan mkn masakan mak..aritu balik raya cina,xsempat nak rasa air tgn ibuku...sbb balik je umah,terus gerak g Langkawi.sempat mandi je kt umah...!huhuhuh..

Juga,ak rindu nak ajar n di ajar ttg tarian...rindu seh...! tp, abg nizam n abg nan xmasuk2 lg plak kn! tension ak...apa lah susah no nk masuk mngajar...!huhuhu...slain tu,rindu nk tgk teater dgn bdk2 teater...wlaupon ak bkn ahli teater, n langsung xpndai berlakon...hehehhe

stkt tu je kot, entry ak ni...chow..

5 comments:

skid soil said...

tettt..xrindu aku pon!

best of luck azim utk ur psm n quiz,test,prsntation,final etc.gigihkan dri utk sem last ni,iAllah dpermdahkn segala urusan.kompem ke li kt ump?

Diriku.... said...

mesti r rindu kt ko..!!uhuhuh

thanks...doakan la ak lulus eh..speacially for my psm..! im so worried bout psm...! senang2 dtg r sini,ye...ajak si dia skali ke..

skid soil said...

eh.si dia?igt utk tontonan umum ker?nnt2 ade mase kami ke sana,iAllah.

Diriku.... said...

gitew...! makin bernafsu ak nk tahu sape kah gerangan si dia...hahahhahahahah

skid soil said...

haiyo.hrp2kn je la jodoh ktrg pjg. ;P