Lagi tag...!!!

|

Assalamu'alaikum...
Kali ni,ak di tag oleh kawan baik aku...naufal @ ipai...harap2,die sehat hendak nya...Gigih ak jawab tag ni...!!!

1. Kekasih saya adalah -
Seorang wanita yang boleh melengkapi diri dan hidup ku ini sehingga nafasku yang terakhir...

2.Saya sedang mendengar -
Laungan azan dari surau taman ku...

3.Mungkin saya patut -
Bersedia utk tunaikn solat isya' ketika ini...

4. Saya baru sudah -
Membantu bonda dan ayahanda mengemas rumah yang hampir siap renovate...

5.Beza rakan, sahabat, kawan -
Ha??? Mana ada beza beb...!! Sape la cipta tag ni....sedih utk ko!!!!

6. Saya tidak faham -
Kenapa saya perlu berfikir benda2 yang remeh-temeh...byk lagi benda yg lebih penting...

7.Saya perlu mencari -
CINTA..!!! hahahah...jiwang seh...! mencari kekuatan diri utk menghadapi cabaran akan datang...

8.Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya -
Bonda: Ajim,nak jagung???Nak jagung nnti amek kat dapur...

9.Makna kehidupan -
mmm...terlalu besar maknanya utk dikatakan...

10.Cinta itu adalah -
perasaan yang hadir kerna terlalu sayang dan mengambil berat..sesungguhnya,cinta yang hakiki adalah cinta kepada ALLAH swt...

11.Saya paling suka -
Buat perkara yang saya suka...

12.Saya akan cuba -
menjadi anak yang soleh utk bonda dan ayahanda...

13.Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka -
Wallahu'alam...kerna terikut2 kot...tp,ak xtahu mana puncanye...!!

14.Telefon bimbit saya -
Satu dalam beg, satu lagi entah mana ghaib!!!

15.Katil saya -
ak mana ada katil beb...ak tdo ikut stail jepun dan korea dulu2...! atas lantai sudeh!!!

16.Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya -
Stkt ni, xde lagi...!!! tnye je la...!

17. Teknologi adalah -
satu alternatif untuk memudahkan dan menambah-baik kehidupan manusia...

18.Bagaimana saya boleh memasak masakan yang paling saya pandai masak -
ak reti masak ke masalahnya????

19.Semalam -
ak pegi majlis nikah sepupu ak dan jadi cameraman...best r g majlis org nikah...!!!

20.Hari ini -
(soalan ni,ada kaitan dgn rncngn Jangan Lupe Lirik ke???) ak sambung eh - "ko datang riang,tersenyum buat ku senang..." tahu x korang lagu apa ni???

21.Malam ini saya akan -
tidur awal kot sbb esok nak g majlis kahwin sepupu kt Johor dan berkumpul satu keluarga belah bonda ak...kene nmpk hensem!!! mana tahu,sangkut ke sorg dua!! hahahah...

22.Esok pula saya akan -
Ke majlis persandingan sepupu ak kt Johor.

23.Saya betul2 inginkan -
Ketenangan...Peace yo!!!

24.Badminton atau Futsal -
Of Course Badminton...

25.Karaoke -
Jom!!! Nk latih vocal gk...

26.Kereta -
Nak tnye sebenor nye ni...?? kereta idaman ke,kereta skrg ke...kereta yg di benci ke...
utk skrg,xde jwpn la ye...

27.Bilik yang terang atau gelap
Tengok r...gelap klau tgk movie sedey..terang time blaja...

28.Makanan jepun adalah -
Makanan yang sedap dimakan...(apa ak jwb ni???boink jap!!)

29.Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang -
"Mak,jom makan sesama...!!!"

30.Siapa yang anda tag -
Herryan...

2 comments:

Daoz said...

pesal x tag aku?huahua..

iPai said...

haa .. jawab pon tag ... dah laa ari tuh aku try bukak page ko tak lepas2 ... apsal ntah ... uhuhuh ... agakya ko tgh edit ko ye page kot ...