kembali.....

|

assalamu'alaikum....

apa kabar sume...??? harap2 sehat sejahtera hendaknya....sorry sbb agak lama la xde entry baru...bukan xnk buat entry baru....(nnt kene fire dgn tut..tut..tut...)internet kt umah dlm U ni...xde internet...satu blok je yg xde...block2 lain,ada je....sedih!!!!!
skrg ni,perkembangan terbaru diri ku ini...sedang gigih berlatih utk festival zapin yg xlama lg...bila??? tarikh festival tu... 1- 4 Disember 2008... tahun ni buat kt UPM Serdang...
tahun lepas kt UTM,Johor...
mcm biasa la...sume anggota badan dh mula sakit...lagi2 kt kaki...!!! Allah je la tahu betapa sakit nya kesakitan yg sedang diriku alami....tp,ak anggap ia untuk kesihatan...knp???
yela....ak ni bukan pandai main bola sepak...bola tampar tu,boleh la sikit2...lari??!!! lagi la xboleh...sbb,sejarah diri ini menyatakan ak ada asma atau semput atau mudah sesak nafas...
So,stelah bersukan telah aku nyahkn daripada aktiviti dlm kehidupan ku...ak xde buat apa2 pon aktiviti yg membolehkan badan ku ini berpeluh....smpi satu tahap,mak ayah ak pon marah sbb asyik duduk umah je....
jd,sejak masuk alam Universiti...ak join la tarian ni...dgn azam,ak nk sehat kn badan ak ni....lgpon,ak mmg kesenian dan kebudayaan...nk2 tarian...dgn tarian je la ak dpt 'bersukan'...
tu la serba-sedikit ttg diriku....saje nk kongsi....!heheheh...
jd,kepada sesape diluar sana, sila la jemput ke FESTIVAL ZAPIN MAKUM 2008 di UPM SERDANG 1-4 DISEMBER 2008.......
tu je la stkt ni...
salam....
cau cin cau....

5 comments:

tigabelas said...

salam jim..abg baru tjumpe blog ajim..nice one..

gudluck ngan festival tu..take care..

sarahmustaffa said...

salam..
gud luck 4 da festival.. :)
rupanya tarian jdkan sukan utk azim ni ea.. bagus lah ada alternative utk mengekalkan kesihatan..
chaiyok!

patungcendana said...

good luck JB... hehehe... c u when u get back

♥ NANA ♥ said...

oo..tidak sihat kah? alhamdulillah masa hari pertandingan tu takde jatuh sakit kan.. :)

all the best!

ipai said...

mantap r ..